Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cleanec.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Feestje gehad, winter voorbij, of gewoon toe aan een brandschone vloer, maar geen tijd of zin om deze grondig te reinigen?
Cleanec staat voor je klaar om jouw vloer professioneel en grondig te reinigen. Met onze expertise zorgen we ervoor dat je vloer weer fris, hygiënisch en als nieuw oogt. Of het nu gaat om hardnekkig vuil of het herstel van de oorspronkelijke glans, wij nemen het werk graag uit handen zodat jij kunt genieten van een perfect schone vloer.